Subject: Haridus- ja teadusministri käskkirja "Insenerihariduse valdkonna edendamise juhtnõukogu moodustamine" edastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "MKM info"
Cc: "Kai Treier"
Date: Thu, 25 May 2023 17:13:31 +0300

Tere

Edastame haridus- ja teadusministri käskkirja "Insenerihariduse valdkonna
edendamise juhtnõukogu moodustamine"
Registreerimise kuupäev: 23.05.2023
Registreerimisnumber: 1.1-2/23/133

Haridus- ja Teadusministri käskkirjaga on moodustatud Insenerihariduse
valdkonna edendamise juhtnõukogu, mille ülesanneteks on nõustada Haridus-
ja Teadusministeeriumi kui struktuuritoetuste meetme „Hariduse, ühiskonna
ja tööturu seosed“ tegevuse „Õppurite õpivalikute suunamine ehk
Inseneriakadeemia” (edaspidi Inseneriakadeemia) rakendusasutust ja
Haridus- ja Noorteametit kui Inseneriakadeemia tegevuse elluviijat.

Inseneriakadeemia eesmärk on luua eeldused konkurentsivõimelise
insenerihariduse andmiseks ning kõrge kvalifikatsiooniga inseneride
olemasoluks Eesti tööturul. Inseneriakadeemias on tehnika tootmise ja
ehituse valdkonna õppekavad. Partneritena osalevad vastavates valdkondades
õpet pakkuvad koolid ja vastavate valdkondade erialaliidud.
Juhtnõukogu ülesandeks on Inseneriakadeemia käivitumisel hinnata ja
kooskõlastada inseneriakadeemia partnerite pikaajalised tegevuskavad,
iga-aastased teguskavad ja eelarve ning kooskõlastada Inseneriakadeemia
tegevuste vahe- ja lõpparuanded, teha elluviijale ja partneritele
kooskõlas Inseneriakadeemia eesmärkidega ettepanekuid tegevuskava ja
eelarve muutmiseks toetavate tegevuste raames, vastavalt partnerite
tegevuskavade ja aruannete baasil.
Juhtnõukogusse kuulub 12 hääleõiguslikku liiget ning selle esimees on
Haridus- ja Teadusministeeriumi teadus- ja arendustegevuse ning kõrg- ja
kutsehariduse poliitika asekantsler Renno Veinthal.

Käskkirja juurde on lisatud juhtnõukogu töökord.
Juhtnõukogu tehnilise teenindamise tagab Haridus- ja Noorteamet.
Palume teil nimetada Insenerihariduse valdkonna edendamise juhtnõukogusse
oma esindaja ja asendusliige koos kontaktidega (e-kirjale [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ) hiljemalt 10. juuniks.

Parimate koostöösoovidega

Kai Treier
Kõrghariduse valdkonna peaekspert
Haridus- ja teadusministeerium
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel 735 0742

Käskkirja paberkandjal ei edastata.